Categories

Sunday 5 November 2017

DAYDREAMING

Coat Zara
  Jeans Zara
Adidas Gazelle


 Trebuie sa recunosc, a trecut ceva vreme de cand nu am mai gasit concentrarea necesara pentru a posta pe blog.
Prea multe schimbari, prea multa agitatie in jur, iar gradul meu de organizare a scazut treptat.
Dar, pentru ca nu m-am gandit vreo clipa sa renunt la blog, din contra, exista multe idei si planuri de viitor, iata-ma din nou aici.
Recent discutam cu un prieten si ma plangeam de faptul ca nu stiu ce schimbari sa fac in viata mea, in mintea mea fiind un haos complet, ca nu stiu cu ce sa incep, si cum sa-mi impart timpul liber, sfatul lui a fost acela de a-mi indrepta din nou atentia catre blog, stiind ca asta imi face placere.
Asadar, azi am decis sa las gandurile la o parte si sa concretizez cateva dintre idei, sa nu mai astept un moment de inspiratie si sa-mi revin odata.
Am profitat de vremea splendida din acest weekend si am realizat fotografiile de mai jos, de care sunt foarte incantata, iar cand am un mindset pozitiv, se intampla lucruri bune. Am gasit un cadru perfect, un mare aport aducandu-l minunatia pe care o vedeti - un Beetle vintage, care nu stiu cum si de unde a aparut in campul meu vizual, dar prima reactie a fost aceea de a alerga ca un copil bezmetic spre ea.
Sa ne bucuram de lucrurile marunte, nu?
M-am imbracat lejer, prea lejer pentru ''fashionista'' care doream a fi candva, dar si la nivel de stil vestimentar au intervenit unele modificari in tot timpul acesta. Promit sa fiu mai creativa data viitoare!
Pentru ca mi-am indeplinit obiectivul pe ziua de azi si nu ma mai simt atat de vinovata si suparata pe mine, ramane sa ne revedem data viitoare cu o noua postare. Stay close!





No comments:

Post a Comment