Categories

Sunday, 14 May 2017

5 PRODUSE PENTRU INGRIJIREA TENULUI


In aceasta dimineata m-am trezit plina de energie si pregatita sa va redau intocmai ritualul zilnic de ingrijire a tenului, pe care il urmez.
Folosesc putine produse, adecvate tipului meu de ten, destinate fiecarei operatiuni (demachiere, curatare, tonifiere, hidratare), pentru ca intentia nu este aceea de a agresa pielea si de a o supune la multiple teste, ci de a-i asigura supletea si sanatatea.
Pe langa produsele cosmetice, se impune un stil de viata corect, disciplinat, pe care incerc sa-l urmez.

Am testat de-a lungul timpului numeroase lotiuni micelare, din curiozitate sau din necesitate, dar cea mai eficienta, in cazul meu, este lotiunea micelara de la Garnier.
Pe langa cantitatea suficient de mare ce-ti ajunge pana la o luna, si pretul foarte accesibil, produsul se descurca de minune, indiferent daca porti un make-up simplu sau unul mai sofisticat, waterproof.
De doua - trei ori pe saptamana, imi curat tenul cu gelul de la Avene, ajutata de o manusa abraziva.
In modul acesta pot indeparta foarte bine impuritatile, iar pielea ramane fina si perfect curata.
Produsul prezinta aceleasi avantaje ca si lotiunea de la Garnier, in ceea ce priveste raportul calitate - cantitate - pret.
Am fost extrem de curioasa de a testa produsele Mario Badescu, astfel incat, cand am aflat ca produsele pot fi comandate si online, de pe site-ul mariobadescu.ro, am si plasat prima comanda.
Se intampla intr-o perioada in care tenul meu era tern, deshidratat, obosit, asadar m-am indreptat catre o crema hidratanta, imbogatita cu vitamina C.
Are o formula lejera, ce se absoarbe imediat in piele, iar folosita zilnic, ajuta la restaurarea claritatii pielii, redandu-i stralucirea. Pentru ca nu am gasit informatii cu privire la SPF in compozitie, folosesc, pe tipul zilei, o crema cu factor de protectie ridicat, de la Ivatherm.
Ingrijirea zonei ochilor nu este facultativa, de aceea o atentie sporita este necesara, prin folosirea unei creme special concepute pentru aceasta zona sensibila.
Apa termala este un produs pe care eu l-am introdus in ritualul de ingrijire, pentru ca are un efect racoritor, hidratant si antiiritant, fiindu-mi indispensabil in anotimpul cald.

Cum arata ritualul tau de ingrijire si care ar fi produsul pe care ti-ai dori sa-l testezi?




1 comment: