Categories

Saturday 17 January 2015

I LOVE DENIM SKIRTS


Fusta jeans no name
Camasa Zara
Botine Bata
Colier Promod
Palarie Pimkie

Dupa cum spuneam intr-un articol anterior,fustele mini ,in special,cele cu o croiala in forma de trapez,sunt din nou prezente in tendintele urmatoarelor sezoane.
Vorbim ,cu precadere,despre moda anilor '60-'70 care este adusa in prim-plan prin colectiile marilor case de moda si adaptata de bloggerii pe care ii urmarim zilnic,de magazine,in principiu,de moda strazii.
Aceste decade se numara printre preferatele mele din punct de vedere stilistic,asadar caut sa adaptez cat mai mult piese iconice ale acelor perioade,outfiturilor mele zilnice.
Azi am purtat o fusta de jeans demult uitata prin dulap,careia trebuie sa-i mai aduc unele modificari si un pulover in nuanta baby blue achizitionat de pe Kurtmann.ro.


Weekend placut, dears!






14 comments:

  1. Foarte frumoasa tinuta !!! Si tu esti tare frumusica !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de compliment!
      Ma bucur ca iti place ;-)

      Delete
  2. Replies
    1. E dragut,da.Eu l-am luat in masura L,in speranta ca-mi va veni supradimensionat,insa pare a fi un S.
      Ms:-*

      Delete
  3. Stan Smith, daaa <3
    Si eu ii am pe lista, dar in varianta cu rosu.
    Tinuta imi place, devine evident ca te pricepi de minune sa asortezi fustele mini !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu daca o sa-mi iau chiar Stan Smith,ma intereseaza modelul acela de pantof sport,nu neaparat brandul.
      Ma bucur ca-ti place,acestea au fost cele doua fuste scurte pe care le am,deci nu mai agasez pe nimeni pt o perioada cu ele:)) :-*

      Delete
  4. Foarte frumoasa tinuta. Imi place mult.

    ReplyDelete
  5. Ce draguta este combinatia camasa in carouri cu puloverul gri!! <3
    I

    ReplyDelete
  6. Foarte draguta combinatia. Kisses !

    www.simofever.com

    ReplyDelete
  7. Foarte dragalasa tinuta, imi place! https://laurafashionblog.wordpress.com/

    ReplyDelete