Categories

Friday 17 October 2014

LITTLE MISS ''MIAU''


Jeans Mustang
Geanta plic Etam
Bentita cu urechi Meli Melo

Cand nu stiu cu ce si cum sa ma mai imbrac,puloverul acesta pufos ma scoate din incurcatura de fiecare data.
Pentru azi aveam o cu totul alta idee de tinuta,dar parca varianta aceasta a fost cea mai potrivita,dandu-mi seama,abia la final,cand trebuia sa ies pe usa,asta dupa ce,intre timp, ''devastasem''intreg dulapul cu haine.

Cu siguranta si tu ai acea piesa vestimentara la care stii ca vei reveni in caz de urgenta,dupa ce incerci zeci de tinute care nu te multumesc.

Eu l-am purtat atat cu fuste,aici,cat si cu jeans skinny ,cu palarie,cu pantofi barbatesti,accesorizat cu mai multe bijuterii,cu o camasa,dar nu incercasem varianta cu jeans drepti si largi.
Creeaza impresia unui outfit foarte relaxat,dar in acelasi timp,interesant,datorita accesoriilor alese,oferind acel look jucaus si creativ cu care v-am obisnuit.Asta-mi place sa cred despre stilul meu vestimentar,sper ca sunteti de acord!Haha!
Ma laud putin,doar ca sa uit de momentele in care am facut pozele,cand parea ca universul complota impotriva mea.
Azi sunt o ''pisicuta'' nemultumita,poate am mai mult succes data viitoare!
Sa va bucurati din plin de acest sfarsit de saptamana!







1 comment: