Categories

Wednesday 13 August 2014

CLIPE DE RASFAT LA CENTRUL SHAKTI

Relaxarea inseamna confort,bucurie,oameni dragi si momente minunate.


Cei de la Centrul Shakti vin cu idei pentru noi,in acest sens,oferindu-ne posibilitatea de a ne ingriji atat de frumusetea exterioara,prin serviciile clasice ale unui salon de infrumusetare(coafor,cosmetica,make-up,masaje),cat si de cea interioara,printr-o gama larga de servicii,cum ar fi:reiki,masaj ayurvedic,reflexoterapie,terapie craniosacrala etc.
sursa foto:centrulshakti.ro

Asadar,mai multe posibilitati de a petrece cateva clipe de relaxare,intr-un singur loc caracterizat ca fiind o oaza de pace in tumultul bucurestean.


Alin,ce la Centrul Shakti (pentru al carui gest,ii multumesc tare mult)s-a gandit ca,de ziua mea,o invitatie cadou,prin intermediul careia urma sa beneficiez de cateva servicii in acest loc inedit,mi-ar aduce inca un motiv de bucurie.


Ei bine,ieri am hotarat sa onorez invitatia si am ales o mica schimbare de look,o tunsoare bob,realizata de catre una dintre stilistele centrului,care mi-a impartasit o multime de trucuri de ingrijire a parului ,in mod natural.


Am fost intampinata de o echipa grozava si o atmosfera speciala,care te imbie la relaxare,incat nici nu-ti dai seama cum trece timpul.
Tot ce am avut de facut a fost sa ma asez confortabil pe scaun si sa ma las pe mana stilistei,savurand din cand in cand,una dintre cele mai delicioase limonade.


Pentru ca am plecat in mare graba de acasa,evident,am uitat aparatul foto si nu pot sa va prezint alte imagini,doar sa va invit sa intrati pe site-ul lor,pentru a vedea detaliat pachetul de servicii ce va sunt oferite,precum si un tur virtual al centrului.


Eu sunt foarte incantata de noua tunsoarea,pe care o veti vedea in urmatoarele postari si voi reveni cu siguranta pentru a incerca si celelte metode de relaxare .


Thank you,guys for the birthday gift!



No comments:

Post a Comment