Categories

Tuesday 6 May 2014

TESTARE PRODUSE "THE ONE" BY ORIFLAME

Cu noile produse "The One" by Oriflame primite spre testare,trusa mea de cosmetice,colorata si vesela a devenit neincapatoare,iar acest lucru poate doar sa ma incante.
Ma bucur,de asemenea,ca am participat in cadrul campaniei initiate de Blogal Initative  pentru ca ,astfel,am avut ocazia sa descopar produse de o calitate foarte buna pe care,daca doriti sa le achizitionati, le gasiti si voi in catalogul Oriflame la preturi accesibile.
 Trebuie sa recunosc faptul ca nu toate produsele primite mi s-au potrivit,atat din punctul de vedere al texturii,cat si al nuantelor,de aceea am decis sa vorbesc despre cele ce au devenit preferatele mele,pe care le-am folosit constant,din momentul in care le-am primit, in realizarea oricarui make-up.


Unul dintre primele produse favorite pe care vi le propun ,daca sunteti in cautarea unui corector foarte bun,dar si foarte accesibil,este The ONE IlluSkin Concealer .
Acesta lumineaza zona de sub ochi,are o acoperire buna, reducand aspectul cearcanelor si conferind un aspect final perfect natural.
Al doilea produs ce mi s-a potrivit de minune si de care ma bucur ca a sosit in portfardul meu,este fardul de pleoape cremos,The ONE Colour Impact Cream Eye Shadow ,in nuanta "Beige Pearl".
Are o formula rezistenta,ce nu se strange in pliul pleoapei,iar datorita nuantei deshise si sidefate primite,l-am considerat potrivit si aplicat pe pometi,ca high-lighter.
 In privinta celui de-al treilea produs preferat,am fost ,la inceput,sceptica,deoarece nuantele nu pareau a-mi fi potrivite,insa am fost curioasa de textura,asa ca am aplicat pe unghii un strat din oja "The ONE Long Wear Nail Polish",in nuanta "Orchid".
Culoarea este una intensa,rezistenta si,ceea ce-mi place foarte mult ,este aspectul super-lucios pe care il confera.
Din pacate,lumina slaba nu m-a ajutat sa surprind in mod corespunzator si make-up-ul realizat cu ajutorul acestor produse.

Voi ce produs ati dori sa incercati din noua gama "The ONE" by Oriflame?

 

No comments:

Post a Comment