Categories

Friday 25 April 2014

NOUL BRAND "THE ONE" BY ORIFLAME

Intotdeauna sunt curioasa si entuziasmata sa rasfoiesc un nou catalog Oriflame,iar acest lucru nu poate avea loc,decat in cel mai relaxant mod.
De fiecare data iau in considerare raportul calitate-pret atunci cand urmeaza sa achizitionez diverse produse,iar la capitolul ingrijire personala,brandul Oriflame este preferatul meu.
Lansarea noii game ,"The One"( http://ro.oriflame.com/products/the-one ) by Oriflame,ce pare a fi uimitoare,cu produse superioare si indispensabile frumusetii noastre,coincide cu dorinta mea de a-mi imbunatati,perfectiona sau invata cateva tehnici de baza in ceea ce priveste make-up-ul.
Vazand si ascultand povestea brandului,am realizat ca aceste produse sunt cele mai potrivite in a ma ajuta sa exersez si sa alcatuiesc machiaje deosebite,atat de zi,cat si de seara,fara a depune mare efort.
Ceea ce ma determina sa spun acest lucru este faptul ca "The One" cuprinde o gama larga de produse,simplu si eficient organizate.
Astfel,exista 3 categorii:
1."Frumusete de zi cu zi"-o categorie de produse ce vor eficientiza rutina zilnica de make-up,aducand,in final ,cele mai bune rezultate.
2."Mega Impact"-o categorie de produse ce vor contura acele machiaje care ne fac sa ne simtim mult mai increzatoare si feminine atunci cand vrem sa impresionam.
3."Ultra Rezistenta"-formule de calitate, special create pentru a rezista chiar si în zilele aglomerate, fara a simti nevoia de a ne reface machiajul. 
Eu sunt increzatoare in aceste produse si sunt convinsa ca imi voi indeplini scopul,folosindu-le si oferindu-va,dupa aceea,cateva demonstratii cu rezultatele obtinute.





No comments:

Post a Comment